1. Ustanovenia obsiahnuté v tomto odseku predstavujú práva priznané výhradne Zákazníkovi, ktorý je Spotrebiteľom.
2. Zákazník má právo odstúpiť od tejto zmluvy do 14 dní bez udania akéhokoľvek dôvodu. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Zákazník nadobudol vlastníctvo veci, alebo keď tretia strana iná ako dopravca a Zákazníkom určená osoba nadobudla vlastníctvo veci na základe zákona z 30. mája 2014 (Zbierka zákonov 2014, položka 827 v znení neskorších predpisov). Vyššie uvedené právo sa vzťahuje aj na fyzickú osobu, ktorá uzatvára zmluvu priamo nesúvisiacu s jej podnikateľskou činnosťou, ak z obsahu tejto zmluvy vyplýva, že pre túto osobu nemá profesionálny charakter, vyplývajúci najmä z predmetu jej podnikateľskej činnosti, sprístupneného na základe predpisov o Centrálnom registri a informáciách o podnikateľskej činnosti.
3. Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy môže Zákazník podať písomne poštou na adresu: Greenspot s.r.o., Leńcze 110, 34-142 Leńcze alebo elektronicky na e-mailovú adresu: reklamacje@greenspot.pl
4. Podanie vyhlásenia o odstúpení od zmluvy bez použitia formulára nemá vplyv na účinnosť odstúpenia. Pre účinnosť vyhlásenia o odstúpení stačí odoslať vyhlásenie pred uplynutím lehoty.
5. Predávajúci bezodkladne potvrdí e-mailom (na adresu uvedenú pri zadávaní objednávky) prijatie vyhlásenia o odstúpení od zmluvy.
6. Spotrebiteľ by mal vrátiť zakúpené produkty do 14 dní odo dňa odoslania vyhlásenia o odstúpení na adresu: Greenspot s.r.o., Leńcze 110, 34-142 Leńcze
7. V prípade odoslania vyhlásenia o odstúpení od zmluvy sa zmluva považuje za neuzavretú.
8. Predávajúci znáša priame náklady na vrátenie zakúpených produktov, avšak len v prípade výberu najlacnejšej možnosti dopravy. V prípade výberu inej ako najlacnejšej možnosti dopravy, spotrebiteľ znáša náklady na vrátenie zakúpeného produktu.
9. V prípade, ak sa počas montáže produktu zistí vada produktu alebo nezrovnalosť s objednávkou, je Zákazník povinný bezodkladne zaslať celý produkt alebo chybnú časť produktu na uvedenú adresu a informovať Predávajúceho o vade.
10. Ak sa zákazník podujal na montáž a používanie produktu, a ak bola jedna z častí viditeľne chybná alebo produkt bol nekompletný a v dôsledku toho boli poškodené iné konštrukčné prvky tohto produktu, Zákazník nesie zodpovednosť za škodu na produkte.
9. Spotrebiteľ nesie zodpovednosť za zníženie hodnoty veci, ktoré je výsledkom nedodržania poznámok, pokynov a odporúčaní obsiahnutých v návode na produkt, ako aj za nedbalé zabalenie vráteného produktu.
10. Predávajúci je povinný bezodkladne, najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia vyhlásenia spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy, vrátiť spotrebiteľovi všetky ním uskutočnené platby, vrátane nákladov na doručenie produktu (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich zo spôsobu doručenia zvoleného Zákazníkom, ktorý je iný ako najlacnejší bežný spôsob doručenia poskytovaný Obchodom). Predávajúci vráti platby použitím rovnakého spôsobu platby, aký použil Spotrebiteľ, pokiaľ
spotrebiteľ výslovne nesúhlasil s iným spôsobom vrátenia platby.
11. Predávajúci môže zadržať vrátenie platieb prijatých od Spotrebiteľa až do okamihu prijatia Produktu späť alebo predloženia dôkazu o jeho odoslaní Spotrebiteľom.
Reklamácie
1. Predávajúci je povinný dodávať produkty bez fyzických a právnych vád.
2. Zodpovednosť Predávajúceho za fyzické alebo právne vady zaniká po uplynutí dvoch rokov odo dňa dodania produktu. Pred uplynutím vyššie uvedenej lehoty môže spotrebiteľ oznámiť Predávajúcemu zistenie vady zaslaním príslušnej e-mailovej správy na reklamacje@greenspot.pl alebo zavolaním na číslo +48 880 981 195
3. Vyššie uvedené právo na reklamáciu sa vzťahuje aj na fyzickú osobu, ktorá uzatvára zmluvu priamo nesúvisiacu s jej podnikateľskou činnosťou, ak z obsahu tejto zmluvy vyplýva, že pre túto osobu nemá profesionálny charakter, vyplývajúci najmä z predmetu jej podnikateľskej činnosti, sprístupneného na základe predpisov o Centrálnom registri a informáciách o podnikateľskej činnosti.
4. Spotrebiteľ nie je viazaný vyššie uvedenými spôsobmi podávania reklamácií. Reklamačné oznámenie môže podať akýmkoľvek spôsobom za predpokladu použitia trvalého nosiča.
5. Reklamačné oznámenie by malo obsahovať:
● meno a priezvisko alebo názov firmy kupujúceho;
● adresa bydliska/sídla pre korešpondenciu;
● priložený doklad o kúpe produktu (napr. pokladničný blok, faktúra, doklad o prevode atď.);
● fotografia vady produktu
● uvedenie vady popisujúcej nesúlad tovaru so zmluvou a dátum jej vzniku;
● požiadavka reklamujúceho (odstúpenie od zmluvy, zníženie ceny, výmena produktu, odstránenie vady);
● dátum podania a podpis podávateľa reklamácie.
6. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vyzve spotrebiteľa na bezodkladné doručenie chybného produktu na vlastné náklady na adresu predávajúceho: Greenspot s.r.o., Leńcze 110, 34-142 Leńcze
7. Ak bude reklamácia uznaná, náklady na dopravu budú vrátené (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich zo spôsobu doručenia zvoleného Zákazníkom, ktorý je iný ako najlacnejší spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim)
8. V prípade neuznania reklamácie bude tovar odoslaný späť spolu so stanoviskom k neopodstatnenosti reklamácie.
9. Ak Predávajúci neodpovie na reklamáciu Spotrebiteľa do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia reklamácie, predpokladá sa, že reklamáciu spotrebiteľa a jeho požiadavku uznal. Lehota 14 kalendárnych dní sa počíta od doručenia kompletných dokumentov uvedených v bode 4 od zákazníka a doručenia chybného produktu.
10. Predávajúci môže odmietnuť reklamáciu produktu, ak Zákazník nedodržal poznámky, pokyny a odporúčania obsiahnuté v návode na produkt a z tohto dôvodu vznikla vada časti alebo celého produktu.